Prison Break 4. Sezon 13. Bölüm

Yazan: drammmmmmm | 28 Kasım 2008 | Kategoriler: Prison Break
Etiketler: ,

Prison Break 4. Sezon 13. Bölüm Özeti :

General, Syclla'yı geri almak için uğraşmaktadır. T-Bag kendisine yeni bir ortak edinir.

Michael ve Lincoln önemli bir buluşmaya giderler.

Prison Break 4.Sezon 13.Bölüm DivX indir

Prison Break 4.Sezon 13.Bölüm MP4 indir (150Mb.)



http://rapidshare.com/files/169494216/Prison.Break.S04E13.HDTV.XviD-LOL.mp4
(Not : Bilgisayarda izleyecekseniz bu sürüm önerilir. Bu sürüm DivX player'larda çalışmaz. Divx playerlarda çalışan sürüm için alttakilerden birini indiriniz.)

Prison Break 4.Sezon 13.Bölüm Tek Link indir
http://netload.in/dateiNjE3NDM3Nj/Prison.Break.S04E13.HDTV.XviD-LOL.avi.htm

Prison Break 4.Sezon 13.Bölüm Rapid indir
http://rapidshare.com/files/169375269/Prison.Break.S04E13.HDTV.XviD-LOL-dram.part1.rar
http://rapidshare.com/files/169375414/Prison.Break.S04E13.HDTV.XviD-LOL-dram.part2.rar
Şifre : indivx.net

Prison Break 4.Sezon 13.Bölüm Türkçe Altyazı
Prison Break Sezon 4 Bölüm 13 (s04e13) Türkçe altyazı çeviri çalışması InDivX altyazı takımımız tarafından yapılacaktır. Çeviri durumunu yukarıdaki linkten takip edebilirsiniz.
( Altyazı yayınlandı! )

Bildiriminiz yapılıyor, Lütfen bekleyiniz.... Bildiriminiz yapılıyor, Lütfen bekleyiniz....
Altyazı Ara

“Prison Break 4. Sezon 13. Bölüm” için 72 Yorum

  1. Cem diyor ki:

    Son bölüm derken sezon sonu falan mı?Yoksa gerçekten son bölüm mü?

  2. Burak diyor ki:

    eksik olmayın, çok sağolun. bir ara kapandı sanırım site alıştık buraya, üzüldük..

  3. Burak diyor ki:

    Sezon sonu olamaz. geçen yıl grev vardı o yüzden bu kadar kısa sürede bitmişti.

  4. onur diyor ki:

    ben bu yıl için demiştim..13.ölüm sonmu dıye..ayrıca gecen sezonda nasıl bır grev vardı anlamadım bıraz acıklarsan sevınırım

  5. pbmania diyor ki:

    arkadaşlar eve sezon sonu,
    dailymotion da az önce izledim..
    Dış ses aynen şunu diyordu;

    Get ready…
    Prison Break Winter Finally…

    deli oldum gece gece :@

  6. Cem diyor ki:

    Ben yapılan yorumlardan hiç bir şey anlamadım.
    Ayrıca @ Onur sen ne zaman sordun ki? Onuda anlamadım.

  7. H.Akarsu diyor ki:

    Arkadaşlar konuya açıklık getirmek gerekirse son bölümden kasıt yani yeni bölüm anlamındadır.Dizinin biteceği gibi bir bir durum ortada yoktur.PbSeverler panik yapmasın :D

  8. kezikezi diyor ki:

    heyecanla bekliyorum. Bakalım olaylar daha ne kadar bizim hayal gücümüzü zorlayacak.
    Bu güzel diziyi bize sunan arkadaşlara çok ama çok teşekkür ediyorum.

  9. Barış diyor ki:

    Şu konuya getirilen açıklık doğrumu yani sezon sonu falan değil normal bir bölüm değilmi lütfen site yetkililerinden biri açıklama yapabilir mi?

  10. Cem diyor ki:

    @ H.Akarsu sağol.Birden ortada efsaneler dolaşmaya başladı doğrusu :).Açıklığa kavuşmasına sevindim.

  11. Utku diyor ki:

    Arkadaşlar..4.16’ya kadar ARA yoktur.4.16’dan sonra sezon tatiline girecek tüm diziler(Heroes..Chuck…vs.)Daha sonra Ocak-Nisan 2009 arası bir tarihte geri dönüp finali yapacaklar.. ;)

  12. SAcid diyor ki:

    ohh site açılmış.. Korktuydum tamamen kapandı diye.

  13. Barış diyor ki:

    Utku sağol ama prison oca-nisan arasında dönüp sezon finalimi yoksa final mi yapacak ayrıca bu bilgi doğru dimi:?

  14. Hakan diyor ki:

    Hayatımda seyrettiğim enn güzel kurgulardan birisi. Bir senaryo ancak bu kadar güzel olabilir. Prison break’ten sonra Türkiye’de dizi seyredemez oldum.

  15. taha diyor ki:

    arkadaşlar,bence bitmez,yani daha scylle falan alır adamlar,sonra bunlar bunun elinden bunu geri almaya çalışırlar

  16. Barış diyor ki:

    Aynen bende Türk dizileri prisondan sonra saçma gelmeye başladı ama şu konuya tam olarak bir açıklık getirilse sezon sonu ne zaman final olcakmı lütfen

  17. Fatih diyor ki:

    cok tesekkurler cok sevdigim diziyi sizin sayenizde izliyorum. elleriniz dert gormesin.

  18. sinan diyor ki:

    müthiş hayranlıkla seyrettiğim dizi. bu diziden sonra türkiyede dizi izlemek mercedesten inip şahine binmek gibi:) bence scylla verdikten sonra özgürlüklerine kavuşup diziyi tadında bitirmeleri gerekirdi. türk dizileri gibi umarım uzadıkça suyu çıkmaz. benim finalim kimlikleri temizlenir şirket çöker ama scofild hayata veda eder. bu arada t-bag ne kadar karizma oldu dime arkadaşlar?

  19. art diyor ki:

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Prison_Break_b%C3%B6l%C3%BCmleri_listesi

    bu linkte 1 Eylül 2008’de başlamış ve 23 bölüm süreceği belirtilmiştir.

  20. HIRHIRİKLİ diyor ki:

    ARKADASLAR FİLMDENSE SIZIN YORUMLARINIZ DAHA EGLENCELI YANLIS ANLAMAYIN DALGA GECME ANLAMINDA DEGIL . GERCEKTEN GUSEL YORUMLAR YAPIYORSUNUZ HERKESE AYRI AYRI TESEKKUR EDERIM

  21. Barış diyor ki:

    bişi değil :D

  22. lazhalil53 diyor ki:

    çok kaliteli bi dizi yapmış adamlar.Türkiyedeki diziler basit kalıyor prison izledikçe.Aslında dizinin hiç bitmemesini isterdim ama herşey tadında güzel.bence diziyi güzel bi yerde noktalamak dvamından daha anlamlı olacaktır.Bu arada indivx ailesine emeği geçenlere çok tşkr ediyorum.sayenizde diziyi ağız tadıyla izleyebiliyoruz..

  23. utku.gurol diyor ki:

    Barış, bu arada üst yorumlarda belirttiğim 4.16, 4.14’de olabilir bilemiyorum. ;)
    Ve sorunda gelirse de büyük bir ihtimalle final olacaktır. ;)

  24. enes diyor ki:

    arkadaşlar tam olarak sabaha karşı kaç gibi eklenir 13. bölüm ona göre indirip okula götürecemde söylerseniz sevinirim

  25. alp diyor ki:

    arkadaslar herkesden bi ses cıkıyor indivx admini bi açıklık getirsin konuya finalmi sezon finalimi devammı ?

  26. GAMZE diyor ki:

    13.bölüm 1 Aralık 2008 “Deal Or No Deal”
    14.bölüm 8 Aralık 2008 “Just Business”

    arkadaşlar 14.bölüm var görünüyor.. yani devamı var mı bilmiyorum ama 13 son değil onu biliyorum. bir de kesin bildiğim bir şey var ki o da ne yazık ki PRİSON BREAK SON SEZON.. bitiyor… 5.sezon yok……………

  27. asdewq diyor ki:

    yatam emin değilim ama bitmicekmiş biraz önce formlara felan baktım i yerde 6 sezon oynayacak diyodu
    inanmadım ama 4. sezon 22 bölümden olusuyomus bence bitti gibi fazla uzatacaklarını sanmıyorum biz türklere benzemiyolar tadında bırakırlar

  28. atma arkadasım 4. sezon 14 bolum dıor diyor ki:

    13 1 Aralık 2008 4AKJ13 “Deal Or No Deal”
    14 8 Aralık 2008 4AKJ14 “Just Business”

  29. sivasli diyor ki:

    beyler bayanlar bu aciklamayi bekliyor herkes galiba.. size en net bilgiyi veriyim hemen :)

    Episode 4.13 Deal or No Deal
    2 Aralık
    Episode 4.14 Just Business
    9 aralık
    Episode 4.15 Going Under
    22 Aralık
    Episode 4.16 The Sunshine State (SEZON ARASI)
    29 Aralık.

    Sezon finali de 22. bolumde olacak ;) indivx ekibi tesekkurler….yeni bolumu sabirsizlikla bekliyoruz

  30. ademtaş diyor ki:

    Elimiz mouseda gözümüz indivx.net te bekliyouruz.

  31. selçuk diyor ki:

    hala bekliyorum. inşallah uyumaya karar vermeden önce linkler verilir. site sahiplerine çok teşekkürler…

  32. lowyear25 diyor ki:

    Heralde en ilk indiren ben olacam:) 10 dk. önce linkler yoktu şimdi geldiiii, teşekkürler indivx.net emeği gecen herkese minnettarız..Öğlen sonrasına da altyazıyı indribilecez inş. şimdiden altyazı ekibine de kolay gelsin diyerek teşekkürlerimizi sunuyoruz…

  33. selçuk diyor ki:

    hayır ilk indiren benim :) altyazı ekibine kolay gelsin…

  34. ademtaş diyor ki:

    Teşekkürler indivx.net

  35. esrarengiz diyor ki:

    mp4 formatı ne zaman verilir acaba?

  36. pars diyor ki:

    tşkrler, altyazı ne zaman gelir acaba.

  37. feerleas diyor ki:

    supper ya ındırdım ızledım sagolun varolun herkese sdaygılarr tam gazzz prıson break

  38. osleem diyor ki:

    mp4 formatında gelicekmi

  39. lancax diyor ki:

    arkadaşlar allah aşkın açamıyorum ya indiriyorum şifre indivx.net demişsiniz ama hala açılmıyor niçin bööle oluyor yeni çıkmya başladı hatanız herkes sinir oluyor ama madem sayfanıza koydunuz yardımcı olun daha öncede yazdıma ma cevaplamadınız lütfen next volume is diye bi hata veriyor

  40. Şeyhmus diyor ki:

    hepiniz sağolun

  41. InDivx diyor ki:

    Arkadaşlar, şifre tamamen doğrudur ki aynı dosyaları ben de dahil 980 kişi indirmiş şu an itibariyle. Bağlantı problemleriyle ilgili şikayetlerinizde malesef yardımcı olamıyoruz. http://www.indivx.net/tr/sss/#rar adresindeki bilgilerle halletmeye çalışın. Olmuyorsa hatalı partı tekrar indirmekten başka şansınız kalmıyor.

  42. musti diyor ki:

    mp4 formatı lütfen kotalı kullanıcılar için geçen bölümde vermediniz bu bölüm bari mp4 mp4 mp4

  43. musti diyor ki:

    bari bi açıklama yaparmısınız verilecek yada verilmeyecek diye geçen haftaya kadar mp4 formatında indirebiliyorduk acaba neden kaldırdınız?

  44. Oguz diyor ki:

    MP4 istiyoruz…Please

  45. MURATJAZZ diyor ki:

    Arkadaşlar 2.partta sorun mu var 1. partı 30 dakikada indirdi 2. partı açtığımda 45 saat diyor alttaki gösterge ve inmiyor yardım edermisiniz.

  46. Fatih diyor ki:

    dizi ve alt yazı çok teşekkürler. Allah razı olsun ama, mp4 ümüz neredeeeeeeeeee.

  47. Fatih diyor ki:

    teşekkürler

  48. denizgoktas diyor ki:

    tüm uraşlarınız için teşekkürler! altyazıdaki hızınız olağan üstü, ufak tefek yanlışlar olur tabi ;) rapid ve netload bugün beni deli etti! 470kb ile indirdiğim dosyalar şimdi 30-40kb’le geliyor. dayanılır gibi değil :) ekibinize sonsuz teşekkürler! aranızda yeniyim ve cidden burda olmaktan cok mutluyum.. iyi yayınlar :)

  49. brtn diyor ki:

    abi süpermiş ben en fazla netload da 216 a çıktım bidaa da o hızı göremedm ortalama 70kb/sn ..bu arada sezon finali olmadıına çok sevnidim yoksa 1 sene bekleemezdm … bu arada 16.bölmden sora ara kaç hafta sürer bilgisi olan var mı ?

  50. Salim diyor ki:

    gerçekten emeginiz saygıya değer sayın indvix net grubu… başarılar..

  51. özgür diyor ki:

    herkesin eline sağlık ve teşekkürler. yanlız altyazıyı indiremiyorum ben hata veriyor. yardımcı olabilir misiniz?

  52. mustafa diyor ki:

    arkadşlar emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler iyiki varsın indivx.net

  53. watcher54 diyor ki:

    Bence 12 de bitmeliydi. Diziyi uzatacaz diye içine etmeseler bari senaryonun!!!

  54. zarrox diyor ki:

    geçen sezon amerika senaryo yazarları derneğinin grevi olduğu için 13 bölüm vardı.

  55. aykut diyor ki:

    ya bu bi şakamı ne anlamadım, 3 defa indirdim ya. yanlış parola diyor.

    heveste kalmadıki

    nasıl çözcem bunu ya.

  56. tarık diyor ki:

    güsel bölümdü. indivx ekibine sonsuz teşekkürler…. sağolun ,,, varolun!!!

  57. InDivx diyor ki:

    şifremiz indivx.net

    Kopyala&Yapıştır yöntemi ile değil elle girmeyi deneyin lütfen. Ya da MP4 sürümünü tek link üzerinden sıkıştırılmamış olarak indirebilirsiniz. Bir alternatif de Netload. Tek link olarak direkt avi dosyası olarak buradan da kaydedebilirsiniz.

  58. SAcid diyor ki:

    teşekkürler..

  59. kenan ziya özcan diyor ki:

    elinize sağlık

  60. Feanor diyor ki:

    yaw olmaz böle de 12 de bitirmeleri lazımdı pis self :D

  61. burak diyor ki:

    a.q beyaz herkesi çıkardı bi micheal scolfield çıkaramadı josh holloway bile geldi beyaza wentworthu da istioruzzz… bu siteyi yapanların eline sağlık hakkınızı ödeyemeyizz… helal olsunn !!

  62. draxxin diyor ki:

    Altyazıda sizden hızlısı yok emepi geçen herkese teşekkürler…

  63. cem doğan diyor ki:

    Arkadaşlar gerçekten çok başarılı bir dizi,çok başarılı bir site,çok başarılı bir ekip…Micheal Scorfield’ı underworld evulation’da ufak bir rolde izledim.Önceden hiç dikkatimi çekmemişti.Fakat Micheal çok başarılı bir karakter oyuncusuymuş.Bu dizide baş rolde oynayınca hepimiz farkettik ve zannettik ki sadece bu dizide oynamış Micheal… halbuki Micheal’ında bir oyunculuk geçmişi varmış..

  64. burak diyor ki:

    arkadaşlar 4.sezon kaç bölüm

  65. enony diyor ki:

    artık duruma göre bakıcaz kaç bölüm.Şu an belirli bir sayı yok.

  66. Fatih diyor ki:

    bu hafta bolum izleye bilecekmiyiz kardes

  67. endlessdzl diyor ki:

    slm arkadaslr bi konuya acıklık getirmek isterim Pb 4. sezonda 13. bolum son deil cunku planda suanda 16 bolum gorunuor ama daha snrası için bi karar acıklanmadı. 15 ve 16. bolumun adı henuz piyasada deil onuda haftaya gorcez:))

  68. burak diyor ki:

    yaw gardaşım prisonbreak.tr de prison break içn 2 gün kaldı dio salı gnü var mı yani bitti mi biri açıklama yapsın yeaw..!:S

  69. yakup diyor ki:

    gercekten cok gusel bı dızı.p.b sayesınde fılm tutkunlugum bıranda sonu verdı.her bolumu fılm tadında.merakla yenı bolumlerını beklıorum:)

  70. FoRResT L@w diyor ki:

    büyük ihtimalle 23.bölüm

  71. KARA diyor ki:

    Çok teşekkürler…. Güncel zamana ulaşmama benimde bir bölüm kaldı bundan sonra ;)

  72. Tamer diyor ki:

    Prison Break 4.Sezon 13.bölüm linkler (Tek Link ve Rapid) ölmüş.

Yorum yapın

  (?)

Önemli Not : Yorumlarınız bizim için önemlidir, yorumlarınızı esirgemeyiniz. Kırık link bildirimi için hemen yukarda kırmızı bir şekilde duran KIRIK LİNK BİLDİR linkini kullanınız. Aksi halde kırık linkleri takip edebilmemiz mümkün olmamaktadır.

Tüm Diziler